27 września, 2013

Powrót :)



Cześć! 

W końcu jestem po długiej przerwie, juuupi! :) W ciągu ostatnich dni przechodziłam wszystkie możliwe stany emocjonalne. Na początku czułam bezradność, bo nie mogłam znaleźć weny do napisania dziennika praktyk, potem miałam doła, bo wszystkie inne blogi, które przeglądałam oprócz mojego były takie ładne, uporządkowane. Jak się w końcu wzięłam za upiększanie szaty graficznej to miałam TYYYLE pomysłów i energii, że mogłam góry przenosić, ale jak mi przestało cokolwiek wychodzić to chciałam włosy z głowy rwać! No i w końcu COŚ się udało- mam kategorie na stronie, z którymi miałam ogromny problem (teraz już wiem że to pikuś, ale zanim do tego doszłam to sporo czasu minęło haha). Założyłam podstronę "o mnie" więc od teraz możesz dowiedzieć się o tym co mnie interesuje trochę więcej, albo jeśli chcesz napisać do mnie meila (klinkij).

Do zdjęć wyszło nawet słońce! I jak tu nie cieszyć się z małych rzeczy? ;)


blouse / bluzka – Bershka

trousers / spodnie – Yups
(szukaj tych spodni w innej stylizacji kliknij)

shoes / buty  – Deichmann

 bag / torebka – Orsay
(szukaj tej torebki w innej stylizacji kliknij)









5 komentarzy:

  1. Anonimowy27/9/13 19:04

    Super, cieszę się, że udało Ci się w końcu przechytrzyć blogspota :) efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lifemanagerka, w tym całym zamieszaniu też jest Twój udział, dużo mi pomogłaś ;)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do dziś mam "traumę" po obmyślaniu technicznej strony bloga :) Na szczęście już obie mamy to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania Ty masz śliczną stronę :) Tak wszystko kolorystycznie dobrane i kategorie, które się wygodnie przegląda. Jest pięknie! :)
    Dobrze mieć już to za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chcę jeszcze trochę zmian wprowadzić, ale muszę się psychicznie do tego przygotować ;)

      Usuń